19.11.12

Έχω εκείνο το οικοπεδάκι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μου το άφησε ο θείος μου λίγο πριν πεθάνει, με την προϋπόθεση ότι θα έτρεχα για όλα τα διαδικαστικά, κηδείες, ληξιαρχεία και τα λοιπά. Μόνο που εκεί δεν θα μπορείς να φυτεύεις τα ζαρζαβατικά σου, έχει πετρέλαιο από κάτω και όλα θα φυτρώνουν μαύρα, είχε πει ο θείος. Δεν πειράζει. Κι έτσι καλά είναι. Ό,τι έχει κανείς καλό είναι. Θα βάλω ένα τροχοσπιτάκι και θα πηγαίνω τα καλοκαίρια να βλέπω τη θάλασσα και τους κορμοράνους. Θα φοράω το μαγιό μου και θα ρίχνω καμιά βουτιά, να αθλούμαι. Θα κολυμπάω μέχρι την εξέδρα της γεώτρησης, θα γνωρίσω τα παιδιά που δουλεύουν εκεί, θα τους καλώ να παίζουμε κανένα ταβλάκι το απόγευμα. Με τους ντόπιους γείτονες δεν μπορείς να κάνεις φιλίες, είχε πει ο θείος. Περιφέρονται αμίλητοι με τις μακριές φορεσιές τους σαν κινούμενα αντίσκηνα, αν σηκώσεις το ύφασμα, αντί για πόδια, θα δεις πασσάλους. Ούτε για ένα ταβλάκι; Ούτε για ένα ταβλάκι, είχε πει ο θείος. Δεν πειράζει. Εγώ θα έχω το οικοπεδάκι μου, το τροχοσπιτάκι μου κι όλα τα άλλα βρίσκονται.

8 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Εγώ στη θέση σου θα φύτευα και ζαρζαβατικά. Να τρώω μαύρο σπανάκι, μαύρο μαρούλο, μαύρο καρότο.

Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε ρατσιστές και με τα ζαρζαβατικά.

ou ming είπε...

Μην σου πω ότι θα είναι και πολύ ωφέλιμα, όπως το μαύρο ψωμί, το μαύρο ρύζι, τα μαύρα μακαρόνια.

x-ray είπε...

:) τι έγινε επιθυμήσαμε τη ζέστη?

Jade είπε...

Εγώ θέλω μαύρα ποπ-κορν και μαύρο κρασάκι. Θα 'χει και τέτοια?

Για έναν περίεργο λόγο με έκανες να λησμονήσω το καλοκαίρι που ακόμα καλά καλά δεν έφυγε.. Και δεν είμαι και άνθρωπος της αυτής εποχής.. ο_0
Τι θα 'λεγε άραγε ο θείος για την περίπτωσή μου!?

Ανώνυμος είπε...

Άμα θέτε, εγώ θα περνάω για κάνα μαύρο καφεδάκι πού και πού!

sunCoater είπε...

Περίεργο. Τόσοι αναγνώστες κι ούτε μια πρόταση γάμου. Θα μου πεις, χωρίς ζαρζαβάτια σήμερα...

AA είπε...

...μαύρος ο πουρές και μαύρος ο λαπάς......Όλα μέσα απο τη ζωή είναι βγαλμένα...Όλα.

houli_v είπε...

καλές γιορτές ou ming :)